torsdag 28. mars 2013

Ingen påske uten et lass med blader, sol fra skyfri himmel og latte i flertall..

Det beste med påsken? Fridager. Skiturer. Late dager i pysjen. Forventningsfulle unger. En latte i solveggen. Påskeegg. Snøsmelting. Fridagene har så vidt startet og skal nytes. Jeg er såpass arvelig belastet at jeg `må`ha en tradisjonell påske med det som hører med at sene frokoster, gule lys, skiturer, kveldskos med spill og noe snop. Så tenker jeg at neste år skal jeg prøve en asfalt påske med turer i byen, en is i godt selskap på Aker Brygge osv, kanskje blir det neste år? Eller kanskje ikke. Vi tar en påske av gangen..

Nyter en stille stund og gleder meg til å treffe en gjeng med andre store og små...

1 kommentar:

  1. Stille stunder, er til for å nytes! Et idyllisk bilde - kose deg masse!
    Fortsatt glad påsk, til hele gjengen!

    SvarSlett