mandag 25. mars 2013

Test av form og endomondo

Jeg har lastet ned appen endomondo. Litt gøy å følge status på treningen og se distanse. Tok med dyret og la ut på tur. Jeg så for meg litt drahjelp av dyret i oppoverbakke, men den valgte å løpe i nedoverbakke og alt annet enn å dra oppover i bakken. Ikke nok med at jeg selv peser, stønner og sleit meg oppover bakker, men jeg måtte motivere dyret til å holde et tempo også.. Hundecoaching på et magert nivå vil jeg påstå! Gledet meg til å komme tilbake og få distanse, forbrenning og fakta! For det var det virkelig verdt det tenkte jeg underveis. Når jeg endelig kom tilbake og skulle sjekke, vel da så jeg at jeg hadde ikke skrudd den på..


Dette betyr ny tur i morgen ..

Andre som har testet den appen?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Haha, du er herlig! =)
    Gleder meg til å høre om dagens tur =)

    SvarSlett
  2. App'er eller ikke, flink, er du!
    Fortsatt god påskeferie :).

    SvarSlett